INI KATA AHLI INFINITI 7


Pilihanku

Hanya ada 2 perkataan yang saya terfikir dan terkeluar dari benak fikiran saya, selepas saya belajar tentang selok belok strategi bisness di dalam Project CEO dan memahami sedikit demi sedikit isi tersurat dan tersirat yang terkandung di dalam bisness TERBAIKabad ini iaitu ‘COMPLETE PACKAGE’. 

There MUST be something out there MORE THAN THIS ! Itu detik hati saya… tapi APA ?

Kuasa Allah yang Maha Mendengar setiap kata hati hambaNYA, walaupun tidak saya zahirkan dengan kata-kata. Dalam keadaan yang tidak disangka-sangka, Allah bukakan jalan untuk mengenali satu peluang yang saya ambil dengan hati terbuka kerana merasakan ianya LAIN DARI YANG LAIN. Saya BUAT KEPUTUSAN membenarkan diri saya untuk mencuba sesuatu yang baru.SAYA BUAT PILIHAN. Keluar dari kebiasaan, keluar daripada arahan dan suruhan majikan dan memberanikan diri kali ini untuk MENGEJAR IMPIAN HIDUP SENDIRI sementara masih diberikan waktu olehNYA. Saya relakan diri saya untuk belajar dan diajar. LIKE AN EMPTY GLASS. Semua perkara memerlukan proses jadi saya sedang menikmati segala proses dan pengalaman itu dengan berlapang dada. Tidak cukup dengan itu, saya juga sedang menikmati HASIL yang saya tuai setakat ini. Alhamdullilah, tapi masih belum masanya untuk berasa cukup dan selesa !! Banyak lagi yang INGIN DICAPAI dan RAMAI LAGI YANG INGIN DIBANTU. 

Saya hanya inginkan peluang baru untuk mengubah tahap kewangan dan hidup tetapi Allah datangkan lebih dari itu. Project CEO bukan setakat memberikan saya platform bisness yang shortcut dan genuine, ia memberikan saya kebebasan kerjaya, kebebasan kewangan, kebebasan masa,  kebebasan kehidupan dan mengumpul ‘saham’ dunia dan juga akhirat secara serentak……semua ini lebih dari yang saya minta padaNYA – semua ini adalah COMPLETE PACKAGE yang diimpikan oleh semua orang. Allah has granted my wishful thinking, DIA menjawabnya satu persatu. 

Dan PERCAYALAH.……….. DIA juga sedang menjawab doa-doa anda. Secara lembut dan penuh hikmah 🙂

ELLE AN NUR, KUALA LUMPUR


Bila kita berangan angan….orang selalu kata kita hanya angan angan mat jenin. Namun mereka tak sedar semua kejayaan yang di kecapi bermula dari angan angan. Begitu juga saya ada banyak angan angan dan cita cita.

Selepas berhenti kerja dalam bidang perbankkan saya mula mencari peluang untuk tambah pendapatan dan bantu suami. Namun semuanya menemui jalan buntu. Saya juga adalah mangsa scammer seperti anda yg di luar sana.nak dapat duit mudah la katakan.

Masalah tak pernah lari dari hidup seorang manusia. Begitu juga dengan saya. Kekangan kewangan membataskan saya untuk melakukan banyak perkara. Sehinggalah berjumpa dengan project ceo. Saya happy dan sangat teruja untuk sertai project ceo.

Alhmdulillah saya di temukan dengan mentor dan komuniti yg sangat hebat dalam project ceo. Banyak ilmu dan tunjuk ajar yg di beri sehingga ke hari ini. Dan yang paling mengujakan saya diajar untuk bergaji lebih dari lima angka dalam project ceo. Seperti ramai suami di luar sana…..setelah terbukti dan nyata pendapatan yg saya dapat dengan project ceo barulah suami percaya dan turut serta. Syukur ke hadrat illahi….rezeki yg tak di sangka berkunjung tiba.

Impian dan cita cita mula tercapai bila kali pertama

Impian dan cita cita mula tercapai bila kali pertama saya menaiki starcruise dan ke luar negara. Bagi surirumah macam saya adalah mustahil untuk menjejakkan kaki ke bumi eropah. Namun tiada yg mustahil dengan project ceo. kali pertama menaiki kapal terbang dan terus terbang ke eropah dan lebih 5 buah negara telah saya jelajahi bersama komuniti project ceo.

Bagi yang sedang mencari peluwang dan ruang untuk mengubah hidup lebih baik,jom sertai komuniti project ceo bersama inifiniti7. Jika ada kemahuan insyaallah kami tunjukkan jalan. Membantu lebih ramai orang yang ingin di bantu di luar sana adalah keutamaan kami di project ceo.

NINI THESECOND, JOHOR


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Secara ringkasnya dahulu saya seorang pekerja bank dimana ianya memerlukan 100% komitment kerja untuk memastikan segalanya berjalan dengan lancar. REDHA dan PASRAH dengan jalan yang dipilih dan FAKTOR TEKANAN KEHIDUPAN, Kehidupan saya adalah seperti orang biasa…”keluar awal pagi dan pulang di dalam keadaan gelap” “trafic jam sepanjang perjalanan” perkara tersebut merupakan rencah dalam kehidupan…. sehinggalah berlarutan selama 3 tahun….

Timbul persoalan di hati mengapa saya tidak mahu menjadi orang yang “LUAR BIASA” melakukan perkara yang luar dari kemampuan dan kotak fikiran saya…? “kenapa kita harus keluar dari rumah sewal jam 6 pagi demi bekerja untuk orang lain..?” “kenapa orang kaya keluar kerja lambat atau tidak bekerja tapi sentiasa ada wang…?”…inilah sebahagian persoalan yang bermain di kotak pemikiran saya… 

YA….. kita sebenarnya telah banyak melakukan perkara yangsia-sia dan perkara yang kita tidak sukai didalam kehidupan seharian sehingga kita TIDAK SEDAR usia kita dihabiskan dengan perkara yang kitaTIDAK HARUS LAKUKAN… Bak kata orang yang dan pencen.. “dah pencen ni laa baru nak merasa” “pergi holiday sana sini”…. “beli kereta idaman” dan ehh banyak lagi lah yang belum ditunaikan masa zaman muda dulu… Penghujungnya… di kala usia emas… terpaksa mengulangi semula sejarah 20-30 tahun yang lalu pergi kerja semula….. Sungguh kejam Dunia ni bagi mereka yang tak beringat…

Allah swt itu maha pengasih lagi maha penyayang, mungkin kerana atas kasih sayangnya melihat saya melalui kesibukan hidup dalam bekerja selama ini dan telah menghadirkan Satu peluang perniagaan revolusi baru.

Memang betul-betul buat duit sangat-sangat !! Yang part time pun boleh jadi Fulltime! Yang tengah kerja bertahun-tahun pun boleh resign dengan hati yang gembira !!!😁😁😁

Tepuk dada..! Tanyalah Selera…

SAUFI @ OPIE, KAJANG


Impian memerlukan pengorbanan, mungkin DUIT, MODAL , MASA Dan REZEKI yang ditentukan TUHAN… tapi saya percaya peluang diberikan oleh-Nya tidak akan datang banyak kali. Saya berfikir apa salahnya mencuba kerana MODAL hanya SEKALI berbanding kita ingin mula berniaga TERPAKSA KELUAR MODAL banyak kali beli barang itu barang ini. Dan ternyata, percaturan kali ini adalah tepat. Alhamdulillah, setakat hari ini, Cukup…

Kadang-kadang Bukan Sengaja Enggan Menulis Tentang Diri Sendiri,

Cuma Tak Sanggup Menahan Air Mata Dari Mengalir,

Tak Pernah Juga Diceritakan Kepada Sesiapa,

Kerana Tak Tahan Menahan Sebak.

Cukupla Anda Semua Tahu Yang Saya;

Pernah Tdokan Anak-anak Awal Supaya Mereka X Mengadu Lapar Dan Minta Makan,

Pernah Makan Sepaket Maggie Share Suami Isteri,

Pernah Keluar Bekerja Tanpa Ada Sesen Dalam Wallet,

Pernah Gadaikan Semua Barang Kemas Demi Sesuap Nasi,

Pernah Pinjam Duit Dengan Adik-Beradik Demi Menyara Hidup,

Pernah Pinjam Duit Dengan Ibu Demi Membayar Hutang,

Pernah Xbalik Kampung Sebab Malu Hutang Belum Habis DiBayar,

Pernah Ditipu Dengan Orang Paling Dipercayai,

Pernah Dihadapkan Dengan Hutang Yang Banyak,

Dan Terlalu Banyak Lagi Untuk Ditulis Disini.

Namun Kehidupan Perlu Diteruskan,

Anak-anak Tetap Perlu Disuap,

Tak Pernah Terlintas Untuk Mengalah,

Tak Pernah Berhenti Cintakan Keluarga,

Tak Pernah Berhenti Untuk Berkongsi,

Tak Pernah Serik Untuk Bangun Kembali,

Kerana Yakin, Bakal Ada Pelangi DiKemudian Hari,

Kerana Yakin, Diuji Demi CintaNya,

Kerana Yakin, Diuji Demi KasihNya,

Kerana Yakin, Dengan KebesaranNya.

Sesungguhnya Aku Insan Yang Pernah Lalai.

Dan Kini Aku Menangis, Menangis Kerana Masih DicintaiNya. ‍‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌

😭

Terima Kasih Buat Semua Yg Sentiasa Memberikan Sokongan Tanpa Henti.

Syukur Ya Allah Pertemukanku Dengan Platform Yg Diidam Sekian Lama.‌‌‍‌‍‍‌

IZZAH, BANDAR BARU BANGI

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close