NEVER GIVE UP

Waktu permulaan bisnes memang susah. Tak ada siapa pun akan percaya kita boleh buat dan kita bakal bertemu kejayaan. Hanya diri sendiri sahaja yang terus percaya.

Kalau tengok sekarang ni memang lah nampak handal sebab dulu tak ada orang pernah kenal saya dan mahu tahu apa yang saya buat.

Saya pun dulu memang pernah rasa betapa payah dan sukarnya waktu nak bermula. Berpanas di tepi jalan, ‘rejection’ dari kawan dan orang yang saya tidak kenal, tidur malam tak lena dan kurang masa bersama keluarga.

Waktu mula mula dulu, nak makan pun kadang-kadang tak cukup duit tau. Duit yang ada pun cukup-cukup je buat modal nak isi minyak buat keluar meniaga.

Memang rasa nak putus asa tu selalu sangat datang menjelma. Tapi kan, Alhamdulillah. Kini saya ada bertemu dan bersama Team #ProjectCEO yg banyak membantu kejayaan sy hari ini.

Apa yang dapat saya bina hari ini sudah tentu semuanya dari Allah swt. Walaupun datang pelbagai jenis perasaan down, saya tetap buat, buat dan buat tanpa tapi.

Buat saudara dan kawan kawan semua, ketika bisnes kita belum terbukti berjaya biasalah kena reject, rasa putus asa dan orang tak percaya.

Hadap je. Senyum dan usap dada.

Kita tiada pilihan lain, selain memastikan bisnes kita berjaya dan mampu berkembang. Lagipun, siapa paksa kita? kita yang nak kan?

Henjut je sampai jadi tau.

Izzah Thesecond

#SuriRumah5Angka

http://www.POKETDUIT.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s