HOME

HOME

Selamat Datang Ke Alam Kemewahan!
TAHNIAH!!..ANDA telah berjaya sampai
ke Wilayah PROJECT CEO yang SUPER LUARBIASA ini.
Segala Rahsia Kekayaan & Kejayaan ada tersimpan di sini.

Semoga Anda Berjaya Kaya!
” HARI INI JADI SEJARAH ANDA
JUMPA SAYA DAN ESOK KITA SAMA-SAMA
UBAH SEJARAH “

Pernah tak ANDA terfikir…
Di mana duit gaji anda pergi selama
3 tahun, 5 tahun atau 10 tahun
yang anda dapat tiap-tiap bulan
sepanjang anda bekerja?

Poket Asyik KOSONG!!!

73B7BA9F-41E2-47D1-8088-E8CB1C54AFA0

TAHUKAH ANDA…
KEBANYAKAN ORANG YANG KAYA RAYA
DI DUNIA INI ADALAH DATANGNYA DARI
KELUARGA YANG MISKIN?

Menjadi kaya adalah
satu proses “AMBIL TAHU”
macamana “Orang Kaya Bertambah Kaya”
dan mengetahui mengapa
“Orang Miskin Semakin Miskin!”

ANDA HANYA PERLU TERBALIKKAN
DIRI ANDA KERANA KEMISKINAN
ADALAH MUKA SURAT
BELAKANG KEKAYAAN!

Ketahui Rahsia Ini
Kami dari Projek CEO berikan Tabik Spring kepada anda
kerana berjaya sampai ke Wilayah CEO yang hanya ada
SATU jer kat dunia ini.Mengapa kami berkata begitu, sebab
PROJECT CEO kami terdapat pelbagai akitiviti yang sangat

WOWSOME dan POWERFULL!!

BA747667-CAB4-4081-9F6A-1D0A5A4F1A49

Kami mempunyai PROJECTION POWER
yang terbukti berkesan iaitu..
✅Bagaimana Anda Boleh Bersara Awal,
✅Bagaimana Anda boleh Memiliki Pendapatan 5 ke 6 Angka Sebulan,
✅Bagaimana Anda boleh menjadi pemilik BMW dalam tempoh 3 bulan,
✅Bagaimana Anda mempunyai Simpanan RM2 Juta selepas 24 Bulan,
✅Bagaimana Anda boleh memiliki Rumah Mewah berharga lebih RM1 juta.
✅Bagaimana Anda boleh memiliki Supercar Skyline GTR R35 dan Superbike model Ducati, Yamaha R1 atau Kawasaki ZX10 kurang 6 Bulan.
✅Bagaimana anda boleh melakukan Umrah dan Melancong seluruh dunia.
✅Bagaimana anda boleh menjana Pendapatan Pasif (tidor pun duit masyukkk ) melalui Simpanan Amanah Saham ASB, Unit Trust HARTANAH,PELABURAN EMAS, Pelaburan SAHAM, Keuntungan Rumah Sewa, Homestay, Hotel dan sebagainya.

Siapakah yang patut sertai?

C9088776-67C4-4979-BA5F-FAB010A9B817

Projek CEO ini terbuka kepada seluruh rakyat seperti
Pejawat Awam, Pekerja Swasta, Pengangur, Ibu Tunggal, Pelajar, Mat Rempit, Usahawan dan sesiapa sahaja yang ingin mengubah hidup.

Apakah KELEBIHAN dan KEUNIKAN PROJECT CEO?

78E4FE54-5F59-4363-BBD7-86E30E0723D2

Kami mempunyai Mentor bertaraf jutawan, Sistem yang
bertaraf MSC dan Komuniti yang boleh membimbing anda hingga Berjaya.
Kami mempunyai Kepakaran dalam bidang Perniagaan, Pelaburan,
Pengurusan Kewangan dan Kepimpinan

Anda juga akan mempelajari
TEKNIK PEMASARAN POWER secara Online dan Offline
(Facebook, Instagram, Wechat, Whatsapp, Google Ads dsb) oleh
Sifu-Sifu kami yang terbukti kejayaannya.
Anda pasti TERKEJUT BERUK apabila Suri Rumah, Pelajar, Mat Rempit
berjaya menjana pedapatan RM5000- RM10,000 hanya berniaga
dari rumah dalam tempoh yang sangat mudah dan pantas.

1655B6A2-5800-4001-B9FE-BE9C1011A383

Komunti CEO kami sedang pesat berkembang bukan hanya
di Malaysia tetapi sudah sampai ke Singapura, Thailand dan Indonesia.

InshaAllah,Projek CEO kami sedang melebarkan sayap ke seluruh dunia.
Bayangkan, rakan niaga anda bukan hanya berada
di Malaysia tetapi seluruh dunia!!.. Walauweyyy!!..

KITA SEMUA HAMBA HUTANG…

693AEE17-FD8C-4B11-A104-F908059385DB

Sebenarnya, kebanyakan rakyat Malaysia ingin menambah pendapatan ke 2 untuk menampung kos hidup yang semakin tinggi,
masalah hutang yang memeningkan seperti
Hutang Kredit Kad, Hutang Pinjaman Peribadi,
Along dan macam-macam lagi hutang keliling pingang.

Tak cukup pingang sendiri,pinggang bini pun dia belasah.sedih beb!!..
Sampai bila nak pakai kereta dan motorsikal sambung bayar, Orang bujang yang tak kawin-kawin atas sebab jumlah hantaran yang melampau dan masalah harga rumah mahal.Ramai juga yang Blacklist dan Muflis atas sebab pengurusan kewangan yang teruk…adeehhh!

Jika anda mempunyai pendapatan RM20K ke RM30k
sebulan dan mempunyai simpanan RM3 juta.
Apakah perkara yang anda akan buat?
✔️Seronok dapat Selesaikan semua Hutang,
✔️Seronok dapat Simpan dan gandakan wang di unit amanah, emas dan Hartanah
✔️Soronok dapat Beli Rumah Idaman, Beli Kereta Supercar seperti Ferrari dan
Lamborghini( boleh test power di litar F1 Sepang..hehehe), Seronok dapat Melancong seluruh dunia,

✔️Seronok dapat bayar zakat dan tolong orang-orang susah,
✔️Seronok dapat berkongsi ilmu di seminar percuma dengan ramai orang,
✔️Seronok dapat bebas dari masalah kerja, trafik jem, bos dan sebagainya. Seronok dapat Shopping tiap-taip bulan tanpa lihat harga..
✔️Seronok Gilerr apabila kita sendiri tentukan APA YANG KITA MAHU!

Kami hanya memilih platform yang sah dan genuine sahaja untuk berjaya dan kaya.
Kami tidak terlibat dengan mana-mana skim atau program yang
melanggar undang-undang negara dan agama.

Kenali Saya

Assalamualaikum & Salam Perjuangan!

img_5114-1

Projek CEO 2018

Hai!..Nama saya IZZAH!..saya juga seperti Insan biasa lain yang mempunyai IMPIAN dan MATLAMAT cuma yang membezakan adalah PELUANG dan TINDAKAN yang saya ambil!..Saya percaya peluang yang hebat selalu datang ketika kita tidak bersedia..betul tak?..Tidak di nafikan, semua orang mempunyai perjalanan hidup yang berbeza tetapi kebanyakan mempunyai masaalah yang sama iaitu tekanan kerja, tekanan kewangan yang meruncing dan tekanan masa yang terhad.Saya percaya jika kita SERIUS ingin berjaya dan kaya kita perlu BELAJAR dan TIRU apa orang kaya buat dan inshaAllah kita akan dapat apa yang orang kaya dapat.MUDAHKAN? HANYA TIRU!

Alhamdullilah syukur, berkat Doa orang2 tersayang dan Usaha Gigih saya bersama sahabat-sahabat seperjuangan.. IMPIAN saya kini sudah tercapai, namun begitu saya tidak berhenti setakat di sini sahaja dan berpuas hati dengan apa di capai malah saya akan terus berusaha lebih gigih untuk membantu sahabat-sahabat dan anda semua untuk sama-sama berjaya dan kaya di dunia dan akhirat.InshaAllah!..Amin

Together gether To The Top!
Sila hubungi SMS/WASAP +6019-3848006

ADAB BERGURU

SEDARLAH KITA INI MURID

Setinggi manapun kita belajar,

Setebal manapun kitab yang kita khatam, Gelaran apapun yang kita terima, Besar manapun pangkat kita;

Kita tetap perlu menjadi KOSONG dihadapan mana-mana GURU kita.

Terutama GURU yang BUKA JALAN untuk kita berjalan ke akhirat.

Banyak yang terjadi hari ini, dulunya MURID dihadapan GURU, tetapi setelah menempuh SEDIKIT pengalaman, tiba-tiba berlagak menjadi GURU dihadapan GURU.

Dahulunya mencium tangan, kini tidak lagi. Dahulunya berkhidmat, kini tidak lagi. Bahkan mengharap dirinya pula DIKHIDMATI. Dulu memanggil GURU dengan penuh hormat, kini hanya menyebut nama. Kini dirinya pula minta DIHORMATI.

Semua GURU mengharap MURIDNYA lebih darinya.

Tetapi MURID tidak akan mampu melebihi dari GURUNYA.

Duhai MURID, jangan mudah engkau LUPA DIRI. Jika tidak kerana GURU engkau, tidak engkau kenal jalan ini.

Jangan hilang ADAB dengan GURU !Tiada ADAB maka hilanglah KEBERKATAN.

Kalau murid itu umpama bulu mata,

Maka guru Umpama kening

Walau tinggi mana bulu mata naik

Tak akan sampai setara dengan guru.

Semoga Allah ﷻ mengurniakan kita adab bersama GURU kita sepertimana yg diingini Guru kita bahkan lebih dari itu InshaAllah .

IZZAH THESECOND

Si Pencinta Ilmu

http://www.POKETDUIT.com

MENYESAL

“Sejujurnya akak memang menyesal pakai BMW. Menyesal sangat!”

Menci menci!

Akak menyesal ketika umur 32 tahun baru akak dapat merasai nikmat memandu BMW. Sepatutnya UMUR 20 dulu akak dah pakai. Tapi begitulah, buat menyesal tak buat menyesal.

Dulu akak mana tahu bahawa kita semua boleh cipta aliran tunai sendiri. Dulu akak ingat untuk berjaya hanya ada 1 jalan sahaja iaitu perlu jadi pelajar cemerlang, masuk Universiti bertahun tahun dan bekerja dengan pangkat tinggi. Kerja kena ada BASIC, KWSP dan PENCEN baru dikira berjaya.

Dulu akak tidak diberi pendedahan. Akak takde platform. Rupanya ada banyak lagi jalan lain. Ketika usia 22 tahun baru akak mula berniaga.

Itu pun semua buat sendiri. Try & error. Mcm-mcm kisah jatuh bangun selama 10 tahun dlm bidang perniagaan, kerugian xperlu ckp la, confirm beratus ribu punya.

Kini Alhamdulillah, bersama PROJECT CEO mcm-mcm kejayaan akak dpt rasa. Berjaya melunaskan segala kerugian yg dialami sebelum ni. Xperlu masa yg lama sebab semuanya dah tersedia drpd segi Platform, Mentor dan Sistem.

Kini akak dalam proses melahirkan 100 orang CEO di bawah Project CEO ni, Tapi, dalam 30 juta rakyat Malaysia, akak baru ada 100 orang yg ingin dibantu berjaya. Ya Allah sikitnya jumlah tu😔.

Akak tahu di luar sana ada ramai lagi kaum wanita yang rasa mereka boleh buat lebih baik untuk masa hadapan mereka. Cuma mereka tak tahu nak buat apa dan bagaimana.

Kakak-kakak adik-adik, meh datang kat akak Izzah Thesecond. Akak pimpin uols ke jalan yang lurus. Kita mulakan dengan kembali solid dengan Allah. Jaga solat. Bangun awal pagi, subuh berjemaah. Baca dan faham quran sampai habis.

Kemudian perlahan-lahan akak didik uols tentang dunia yang sementara ni. Cara-cara untuk mencipta aliran tunai dan belanjakan semula aliran tunai itu untuk kumpul pahala.

Style kan dik?

Adik mesti nak tau kan macam mana? Hubungi Akak : 019 3848 006

Bagi akak 180 hari untuk didik adik menjadi the real CEO dengan pendapatan personal 5 angka sebulan dalam program “PROJECT CEO”

Jom dik. Akak ajak ni tau. Nanti jangan cakap akak tak ajak. Menci tau.

Izzah Thesecond

Istiqamah Melahirkan Bangsa Berjaya

KEKAYAAN

Bina kekayaan hingga kekayaan itu bukan lagi menjadi matlamat utama.

Kekayaan ibarat membina Rumah Impian. Binalah sepantas dan secantik mungkin.Kita tidak mahu seumur hidup kita hanya sibuk membina rumah impian yang tidak pernah siap-siap.Macamana nak siap jika asyik bina dan runtuh semula (suka tukar-tukar bisnes)..dan akhirlah Projek terbengkalai.Oleh itu,Letakkan pelan rancangan yang betul dan fokus untuk membinanya.Sampai satu masa kita tak perlu lagi sibuk membina tetapi hanya memperindahkan dan mengawal rumah “kekayaan” tersebut.

#izzahthesecond

#binakekayaansepantaskilat

#est2007

NO TURNING BACK

I think u are finally able to move forward when u can look back and accept the past, realizing there are no mistakes, no regrets just moment in life that changed u, making u a better version of yourself.

GARISAN PENAMAT

Dalam perjuangan menuju kejayaan, bukanlah diukur pada siapa yang memulakan. Kejayaan yang sebenar adalah siapa yang berjaya menghabiskan perjuangan.

Untuk berjaya, membetulkan sikap mesti menjadi keutamaan. Bangun awal pagi, bersungguh-sungguh dalam pekerjaan, bertanggungjawab dan sentiasa memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.

Ya, kejayaan perlukan masa. Perlahan-lahan, konsisten dan sentiasa buat yang terbaik. InsyaAllah hasil yang baik-baik juga akan datang.

Best Man Win.

Izzah TheSecond

Die Hard Fan Project CEO & Peminat BMW

TAK LAMBAT TAK LEMBIK

Sebagai pemimpin dalam sebuah pasukan atau organisasi, kita perlu faham satu perkara iaitu kita tidak akan mampu mengubah sesiapa.

Oleh itu, usah membuang tenaga untuk mengubah orang lain. Kumpul dan serap sebanyak-banyaknya tenaga dan gunakan sebanyak-banyaknya tenaga itu untuk mendorong diri kita sendiri.

Apabila kita faham proses ini, barulah kita tidak akan ‘stress’ dalam memimpin.

Chill dan happy. Lambat Tinggal, Lembik Tinggal.

Next, next dan next.

Boleh faham tak?

Izzah Thesecond

Tak Lembik Dan Tak Lambat

BENIH KEJAYAAN

Seorang petani menanam padi hari ini untuk di tuai di masa hadapan.Bagaimana pula jika kita sebagai pekerja atau peniaga?Apa yang kita akan tanam untuk kita tuai di masa hadapan?

Sebab itu kita jarang dengar petani terputus bekalan makanan atau terpaksa makan mee maggi setiap hujung bulan.Mereka sangat faham dengan perancangan kehidupan walaupun mereka tidak mempunyai wang yang banyak tetapi mereka mempunyai Aset sumber makanan yang tak putus-putus dan jika sumber makanan melebihi dari keperluan, mereka akan berikan kepada jiran tertangga dan ada juga yang berniaga hingga berjaya kaya.

Bagaimana pula kita??

APAKAH “BENIH” YANG KITA ADA UNTUK DI TANAM SUPAYA DAPAT DI TUAI DI MASA HADAPAN?

Project CEO as SEED!

#atsmastermind

#projectceoasseed